2016. február 24., szerda

Nézői vélemény a február 16-i Kiállok érted után



A február 16-i Stúdió K.-beli előadás után írta nekünk Pátrovics Nóra, aki 14 éves.
Köszönjük!
"A társadalmi problémákon csak akkor lehet változtatni, ha mindenki tudomást szerez róluk. Ilyen például a (akár a gyermek) prostitúció és erőszak. Ezt a Kiállok érted c. színdarab nagyon jól, valóságosan, részletesen mutatja be. Érdemes mindenkinek megnézni, vagy legalább utánanézni a témának, mert rengetegen vannak, akiknek fogalmuk sincs róla, hogy ez márpedig létezik, és, hogy ennyire durva. Persze, hogy inkább a hátrányos, szerencsétlenebb helyzetben lévő fiatalokat érinti. Elképesztő, hogy egy ember élete és észjárása gyakorlatilag attól függ, hogy hova születik, erről meg ugye nem tehet. De ha a „jobb" helyzetben lévők segítenek, tesznek érte, hogy ne történjenek meg, akkor javíthatunk az ilyen helyzeteken. A darabban is volt egy jelenet, amikor egy segíteni próbáló nő hívja a rendőrséget, de azok meg sem mozdulnak. Engem ez eléggé megdöbbentett és elszomorított. Majd én eldöntöm, hogy szerintem mi az igazi probléma, és mivel nem kell törődni? Én is sokkal szívesebben élnék a halvány rózsaszín felhőbirodalmamban görögdinnyés limonádét szürcsölgetve, de ezt addig nem szabadna megtennem amíg történnek ilyen szörnyű dolgok a világban.
Az előadás után jó sok minden járt a fejemben, ezért nagyon örülök, hogy ott maradtam az utána lévő foglalkozáson, ahol nem csak beszélgettünk a darabról és üzenetéről, de izgalmas módon át is élhettünk egy-két jelenetet."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése