2016. április 19., kedd

Egy élet háromszor - Interjú Pepével




RSZ.: A K.V. Társulat Urbanovits Krisztina és Száger Zsuzsa kettőséből áll. Hogyan kerültél a képbe?
SP.: Krisztát régóta ismerem, többször játszottunk együtt, és megkerestek, hogy nem volna-e
kedvem egy négy szereplős munkához. Nagyon tetszett a történet, ezért még ősszel rábólintottam
 a darabra. Ördög Tamásról is hallottam, hogy érdekes dolgokat csinál és nagyon tehetséges.
Kíváncsi voltam, hogy dolgozik.
RSZ.: Mi fogott meg a darabban?
SP.: Pont az tetszett benne, hogy a házastársi és emberi kapcsolatokban
egészen mélyre turkál. Egy olyan helyzetben, amikor mindenki a legjobb arcát és
formáját mutatja, jelen esetben, egy vendégségben a szereplők minden tabut ledöntenek,
ráadásul három oldalról megvilágítva.
RSZ.: Három oldalról?
SP.: A nézőnek poén lesz, hogy nem fogja érteni, mi történik, mert olyan mintha elölről
kezdődne a darab, aztán rájön, hogy nem teljesen, és akkor még mindig van egy harmadik rész.
Nagyon kíváncsi vagyok, mit fognak szólni hozzá, nekem nagyon tetszik ez a dramaturgiai ötlet benne.
RSZ.: Gyerekes apát alakítasz a darabban, aki sokkal engedékenyebb, mint a felesége.
SP.: Pont ez Zsuzsa nagy fájdalma, hogy az én viszonyom a gyerekkel bensőségesebb,
mint az övé. Ő gyakorló anyaként mindig tiltakozik ellene. Pedig arról van szó, hogy a nőnek
van egy rendszere, amit a férfi mindig áthág. De azt nem lehet nem észrevenni, hogy
amikor a nő bemegy a gyerekhez, akkor a gyerek rögtön bömböl.
RSZ.: Játszottál már kávéházi közegben?
SP.: El se tudom képzelni, ez milyen lesz. Sok stúdiós előadást csinálok, megszoktam
az ekkora nézőszámot, de fogalmam sincs, még szoknom kell, hogy a nézők asztalnál
ülnek és esznek-isznak közben. A Rózsavölgyi Szalon egy új dolog nekem, úgy látom,
az emberek szeretik. A színházi élmény mindig akkor talál be jól, ha a néző is fel van
készülve rá, vár valamit, amit meg is kap. Ehhez nagyfokú koncentrációra van
szükség minden oldalról. Folyamatosan nézőpiszkálós előadásokban játszom,
amikben kihasználom a nézők közelségét. 
A darabról bővebben >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése